בתערוכתו החדשה הצלם פבל וולברג עורך מחווה עמוקה ומרגשת למשפחתו

ב"רודינה מאט/ מולדת" מציב פבל וולברג תצלומים של בריה"מ לשעבר, שבה נולד, מול (ולצד) צילומים של באר שבע, שאליה הגיעה משפחתו; עליבות שבחוץ מול אינטימיות משפחתית. בכך הוא מגלה לנו את לבו ומתגלה במלוא התפארת של הצלם הקלאסי

גליה יהב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
גליה יהב

בתערוכתו החדשה במוזיאון הנגב נוטש לכאורה פבל וולברג את צילומי הגרוטסקות הגדולות והמשתוללות של שבטי ישראל המשוסעת לטובת צילום שקט יותר. מופנם, מהורהר והשוואתי.

המגמה הסתמנה כבר בתערוכותיו הקודמות במוזיאון אשדוד ובגלריה דביר, עת הציג פנורמות שחור־לבן רחבות, שבהן ניכר כי תפישת האקשן שלו משתנה. הרגע המכריע הפך לרגע מוחמץ, כלומר — השולי, האזוטרי, הסתום, האנקדוטלי הוצג בהן כמכריע.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ