גליה יהב
גליה יהב

בתערוכתו החדשה במוזיאון הנגב נוטש לכאורה פבל וולברג את צילומי הגרוטסקות הגדולות והמשתוללות של שבטי ישראל המשוסעת לטובת צילום שקט יותר. מופנם, מהורהר והשוואתי.

המגמה הסתמנה כבר בתערוכותיו הקודמות במוזיאון אשדוד ובגלריה דביר, עת הציג פנורמות שחור־לבן רחבות, שבהן ניכר כי תפישת האקשן שלו משתנה. הרגע המכריע הפך לרגע מוחמץ, כלומר — השולי, האזוטרי, הסתום, האנקדוטלי הוצג בהן כמכריע.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ