ורד נסים מציגה 
אמנות מעמדית חזקה וחשובה שכמעט לא נראתה כאן

מניקיון לחתונה, מסמרטוט רצפה לשמלת כלה: בתערוכה 
חדשה משלבת ורד נסים תימת ניקיון בתימת חתונה ומציגה 
את גרסת הפצצה הפוליטית המתקתקת לנרטיב הגאולי בנוסח סינדרלה

גליה יהב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גליה יהב

בתערוכת היחיד השנייה שלה, "בין חלום להקיץ", ממשיכה ורד נסים את התימות המרכזיות שבהן עסקה ביצירותיה הקודמות – משפחה ועבודה – מעבה אותן, מרכיבה עליהן סאגות נוספות, וחושפת יותר ויותר את סדר היום העקרוני שמאחורי החיים האישיים. אמה, פנסיונרית של נעמ"ת, היא גיבורת היצירה, לצדה האב ובתם האמנית, המשתמשת בהם לצורכי יצירתה. קטעי הווידיאו, התצלומים והמונטאז'ים עוסקים ביחסי אם־בת או במשולש היחסים המשפחתיים, העיסוק המרכזי לאורך עבודתה הוא הניקיון. הניקיון הוא המקצוע, המטלה המפרכת, הפעולה האמנותית דה־פקטו המעומתת עם אידיאת הטוהר, שמו של המעמד החברתי (עובדת ניקיון), גזרת הגורל.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ