בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תערוכה מצחיקה אך כבדת משקל מציגה את האב הפרברטי של האמנים הישראלים

במהלך נועז, מעלה גלריה רו ארט תערוכה המדגימה כיצד השפיע מייק קלי האמריקאי על אמני ישראל - וסייע להם להיחלץ מהנורמטיבי

5תגובות
אוהד מרומי, טלה, 2004. מתוך התערוכה

האם אפשר לומר על אמן שמעולם לא ביקר בישראל, שאף תערוכה של עבודותיו לא הוצגה במוזיאונים המקומיים, שלא קיים זיקה מיוחדת למוסדות ובתי הספר לאמנות כאן, אמן לא ישראלי, לא יהודי, אפילו לא גרמני – האם אפשר לומר על אמן כזה שהוא מהווה את אחת ההשפעות המכריעות על האמנות החזותית בישראל בעשורים האחרונים? שיש לו פה עוקבים, מתייחסים, ממשיכים, אפיגונים, תלמידים, פרשנים? שמגוף יצירתו נמתח מהלך מרכזי ועקרוני באמנות המקומית? זה מה שמבקשות לעשות לאה אביר וטלי בן־נון בגלריה רו ארט, ולשם כך דרושה מידה לא מבוטלת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו