בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המערב הפך את איי וייוויי לקדוש, אבל המסר שלו הולך ומתרדד

איי וייוויי, שמוזיאון ישראל מקדיש לו עתה תערוכה, כבר לא יוצר יצירות, אלא את עצמו כיצירה. ואולם המעבר למוזיאונים הגדולים של המערב הפך את היצירה הזאת לשטוחה וצפויה

18תגובות
איי וייוויי, הפלת כד משושלת האן, 2016.
אלי פוזנר

איי וייוויי הוא האמן החי המפורסם ביותר בימינו. הוא הפך לשם נרדף לאמנות הגלובלית העכשווית – לעיסוקה בעניינים הפוליטיים המטלטלים את העולם (עבודה, פליטות, מערכי מעקב ושליטה, צנזורה), לתביעתה הנחרצת לחופש ביטוי ופעולה, ולרדיפתה בידי משטרים טוטליטריים. כל זאת בעבודות ענק אדירות ממדים, שעושות שימוש בחומרים מוכרים ומובנות בקלות ובמהירות. מעבר לכך, איי מסמן את עמדתו של האמן הגלובלי, מי שנולד וגדל הרחק ממרכזי האמנות המערביים, ומשעה שהתיישב בהם – בניו יורק של שנות ה-80 או בברלין של העשור האחרון; לשם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו