תערוכת הבוגרים של המדרשה: כנגד כל הקלישאות

גם אחרי הסערה העולמית סביב הפריטים שגנבה, או לא, רותם בידס מאושוויץ, העבודה שלה מצליחה ליצור עניין. ביצירות נוספות שמציגים עכשיו בוגרי המדרשה נוכח האב הנעדר — המת, הפצוע או המסולק

שאול סתר
שאול סתר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שאול סתר
שאול סתר

מהם הסיכויים שמאחורי שערורייה ציבורית מתוקשרת לעילא תעמוד גם עבודת אמנות טובה? זו ודאי אחת מהשאלות שהמבקרים בתערוכת הבוגרים של המדרשה שואלים את עצמם, רגע לפני שכף רגלם דורכת בקמפוס המוריק של מכללת בית ברל. עשרה ימים לפני פתיחת התערוכה סיפרה בראיון עיתונאי אחת הבוגרות הטריות, רותם בידס, שעבודת הגמר שלה מורכבת מחפצים שלקחה ללא רשות ממחנה ההשמדה אושוויץ בירקנאו: כף אכילה, שברי זכוכית, בורג ושלט למבקרים. היא דור שלישי לשואה, אמרה, שמודאגת מאובדן העדות החיה והידלדלות הזיכרון, וכך "הרגשתי שזה משהו שאני צריכה לעשות". בראיון ל–"Ynet" בחודש שעבר ציינה כי "מיליוני אנשים נרצחו על פי חוקי מוסר של מדינה מסוימת, תחת שלטון מסוים. ואם אלה החוקים, אני יכולה לבוא ולנהוג על פי החוקים שלי". 

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ