בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התערוכה הראשונה של דורון רבינא כאוצר ראשי מפתיעה

״בעיות השעה״, התערוכה הראשונה של דורון רבינא כאוצר הראשי של מוזיאון תל אביב, היא מינורית, מעוררת תהייה ואינה מתפענחת בקלות

13תגובות
ורנר בראון, ללא כותרת (דוד פלומבו בעבודה על שערי הכנסת), 2017/1966
ורנר בראון

הצהרות הפתיחה היו חזקות וברורות: בראיון בראש השנה, לרגל כניסתו לתפקיד האוצר הראשי של מוזיאון תל אביב, דיבר דורון רבינא על חוסר התוחלת באמנות פוליטית שמתחקה אחר המציאות העכשווית ושואלת ממנה דימויים מן המוכן. הוא יצא נגד אינפלציית דימויי החומה כ״תוצר של עצלנות מחשבתית ופוליטית, נרקסיזם לסוגיו, אופורטוניזם וחוסר דמיון״, והציע אל מול אותה ״מראית עין של עשייה פוליטית ביקורתית״ את ״עבודת האמנות שבאמת תובעת שינוי מחשבתי״. בשבוע שעבר נפתחה התערוכה הראשונה שאוצר רבינא במוזיאון – והיא בגדר מימוש אמנותי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו