בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם אמנות יכולה בכלל להתנגד לאובייקטים?

התערוכה ״מידה״ לא מסתפקת בהעמדת אוסף עבודות יפות ומעניינות, אלא יוצאת נגד מחלת האובייקטים ממנה סובל, על פיה, עולם האמנות

13תגובות
מתוך התערוכה. מיכה אולמן, "שולחן שחור", 2016
דורון גולן

בפורום גבעון לאמנות, השלוחה של גלריה גבעון בנוה צדק בתל אביב, מוצגת כעת תערוכת תזה. נעמי גבעון עשתה מה שממעטים לעשות כאן במוזיאונים, במרכזי אמנות, בוודאי בגלריות המסחריות – אולי מחשש לכלליות־יתר, אולי מקוצר רואי, אולי מעצלות: היא מבקשת לטעון טענה חזקה בנוגע לאמנות העכשווית. התערוכה שהעמידה איננה רק אוסף של עבודות יפות ומעניינות, וגם לא מקבץ עבודות שחג סביב נושא מסוים. ״מידה״ היא תערוכה שראשיתה באבחון מצב, המשכה בדאגה ובכעס, וכעת היא פרישה פלסטית והצגה פולמוסית של עיקרי הדברים. גבעון טוענת שעולם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו