התערוכה הזו מציעה בעיקר בידור, למרות היומרה לחתור תחתיו

תערוכתו של גיא זגורסקי במוזיאון אשדוד, "מקדם הספק", נותנת משקל יתר לגאדג'טים הטכניים. לעומתו, ישראל קבלה הצליח בתערוכתו "אישון לילה א'" לפתוח צוהר לעולם מומצא בעל היגיון פנימי חמקמק

רועי אלטר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רועי אלטר

הדבר הראשון שניכר בתערוכתו של גיא זגורסקי "מקדם הֶספֵּק" שמוצגת במוזיאון אשדוד, היא כמות המשאבים החומריים והמיומנות שנדרשו להפקתה. נקודת הכובד שלה היא שלושה מיצבים קינטיים שעוצבו במיוחד לחללי המוזיאון, שמופעלים על ידי חיישנים שמזהים את כניסת הצופה לחלל, וכך מפעילים מערכות מכניות אבסורדיות ודי רועשות שמבצעות פעולות שונות. הפעולות, בחזרתיות שלהן וברעשניות חסרת התוחלת, נדמו לי כגילומים מוקצנים של קונפורמיזם חברתי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ