בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התערוכה הזו מציעה בעיקר בידור, למרות היומרה לחתור תחתיו

תערוכתו של גיא זגורסקי במוזיאון אשדוד, "מקדם הספק", נותנת משקל יתר לגאדג'טים הטכניים. לעומתו, ישראל קבלה הצליח בתערוכתו "אישון לילה א'" לפתוח צוהר לעולם מומצא בעל היגיון פנימי חמקמק

12תגובות
מתוך תערוכתו של גיא זגורסקי
"מקדם הֶספֵּק". העשייה עצמה
מרשימה
דפנה גזית

הדבר הראשון שניכר בתערוכתו של גיא זגורסקי "מקדם הֶספֵּק" שמוצגת במוזיאון אשדוד, היא כמות המשאבים החומריים והמיומנות שנדרשו להפקתה. נקודת הכובד שלה היא שלושה מיצבים קינטיים שעוצבו במיוחד לחללי המוזיאון, שמופעלים על ידי חיישנים שמזהים את כניסת הצופה לחלל, וכך מפעילים מערכות מכניות אבסורדיות ודי רועשות שמבצעות פעולות שונות. הפעולות, בחזרתיות שלהן וברעשניות חסרת התוחלת, נדמו לי כגילומים מוקצנים של קונפורמיזם חברתי. למשל, מיצב בו מקובעים בשורה לקיר שבעה מנגנונים שמניעים לשווא, ימינה ושמאלה, מקלות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו