בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אמריקה": גודש צבעוני, מפתה ובעל ערך תזונתי נמוך, כמו בסניף של מקדונלד'ס

התערוכה "אמריקה" של חברות "הברביזון החדש" היא בליל גדוש של צבע ודימויים, שבולע לתוכו גם את כמה העבודות החזקות. לא ברור מה עמד מאחורי ההחלטה האוצרותית, אם היתה כזו בכלל

13תגובות
אולגה קונדידה ,''In-n-out'', 2019
אולגה קונדידה

כמה קלישאתית יכולה להיות ביקורת שמשווה בין תערוכה ששמה "אמריקה", למשהו כמו מקדונלד'ס. אבל כשנכנסתי לתערוכה בשם הזה שמוצגת כעת בגלריה המדרשה, באמת הרגשתי לרגע כמו בפעמים הנדירות בהן אני מוצא את עצמי בסניף של מקדונלד'ס. מיד תקף אותי בלבול אל מול האפשרויות הבלתי מוגבלות שמציע המקום. צבע מפתה, דימויים קריספיים, והרבה סטריאוטיפים מעוררי תיאבון ובעלי ערך תזונתי נמוך. עם היכנסי לתערוכה הרגשתי מיד משהו מנחם ונוח במוכרות ובגודש הרב של הצבע והדימויים, שלא דורשים מהעין להתמקד במשהו מסוים, אלא מעודדים ואף...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו