בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הצילומים של עודד ידעיה משמרים את צלם האנוש שבלעדיו שינוי איננו אפשרי

ידעיה פועל על בסיס תחושה שהאמנות נחותה לאקטיביזם, אבל במקרה שלו (ולא רק שלו) זה בדיוק ההיפך. תערוכת חובה

12תגובות
עודד ידעיה אמנות
עודד ידעיה

מיד כשנכנסים לגלריה מנשר, מראה התערוכה של עודד ידעיה מקרין הוד חד־משמעי: עבודות צילום בגודל בינוני ובשחור־לבן שרובן המכריע כהות, כמעט מונוכרומטיות, שהמוקד המרכזי (אך לא הבלעדי) שלהן הוא הפגנות של ועם פלסטינים בשטחים. כאן אבקש בכל לשון של בקשה לא להפסיק לקרוא למרות שלכאורה הוזמנתם לתערוכה מספר 6574 על "אכיבוש". הדור שאליו משתייך ידעיה (יליד 1949) כישראלי וכאמן מעורר דעה קדומה סלחנית מראש ביחס לחבל הדק והמסוכן שעליו הוא מהלך, הקשור מצד אחד לאמנות ומצד שני לפוליטיקה. הוא איננו חלק מהדור המגויס...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו