הצילומים של עודד ידעיה משמרים את צלם האנוש שבלעדיו שינוי איננו אפשרי

ידעיה פועל על בסיס תחושה שהאמנות נחותה לאקטיביזם, אבל במקרה שלו (ולא רק שלו) זה בדיוק ההיפך. תערוכת חובה

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אבי פיטשון
אבי פיטשון

מיד כשנכנסים לגלריה מנשר, מראה התערוכה של עודד ידעיה מקרין הוד חד־משמעי: עבודות צילום בגודל בינוני ובשחור־לבן שרובן המכריע כהות, כמעט מונוכרומטיות, שהמוקד המרכזי (אך לא הבלעדי) שלהן הוא הפגנות של ועם פלסטינים בשטחים. כאן אבקש בכל לשון של בקשה לא להפסיק לקרוא למרות שלכאורה הוזמנתם לתערוכה מספר 6574 על "אכיבוש".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ