בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם שחר מרקוס הוא המקבילה של אמנות הווידיאו והפרפורמנס לבמאי עמוס גיתאי?

ליהוק עצמי כושל, מסרים נבובים ודלות כללית מאפיינים את התערוכה של שחר מרקוס, שדווקא מצליח בחו"ל. חוץ מפסל מרשים אחד, אין מה לראות בתערוכה שלו

3תגובות
שחר מרקוס אמנות
אלעד שריג

ביקור ב"רונדו", תערוכתו של שחר מרקוס, כנראה לא יגזול הרבה מזמנו של הצופה האקראי. התערוכה מבוססת על שלושה מוצגים: פסל של מגאפונים העשויים מיציקה דמוית פורצלן, שנראים במבט ראשון כמו רדי־מייד – כמו מגאפונים אמיתיים שנצבעו לבן. על התקרה והקירות מוקרן לופ ובו צללית לבנה של מרקוס, מצולמת מלמעלה, מדי פעם מתפצלת ואז חוזרת להיות דמות בודדת. הדמות צועדת בסך מעלינו ומצדדינו וברקע נשמעות קריאות הצעדה בערבית שאומרות "בייד ווא בטטה" שזה בעברית "ביצה ובטטה". מרקוס מסביר שיש אגדה לא מאוששת שלפיה כשרצו ללמד...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו