בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המאמץ להציג אמני רחוב בכיכר המדינה באור של אכפתיות חברתית רק פוגע בהם

לדדה וניצן מינץ כשרון לא מבוטל ואסתטיקה מרשימה המזוהה עמם. זה גם מה שהופך אותם למטבע עובר לסוחר וחלק מתהליך ג'נטריפיקציה והעלמת המשמעות המקורית של אמנות הרחוב, שלהם ובכלל. העמדת הפנים שזה אחרת, מיותרת

7תגובות
ניצן מינץ ודדה אמנות
ירון הרמתי

בימים אלה, תלונה על כניסתה של אמנות הרחוב לגלריות ולמוזיאונים משולה לטרוניה על הקדנציה ה-74 במספר של ביבי, או לכתיבת ביקורת קטלנית על האלבום ה-85 במספר של " U2". את הסחף הזה כבר אף אחד לא יעצור, לא משנה כמה מופרך, מעליב, לא ענייני ועם־סימני־דולרים־בעיניים הוא. במובנים רבים אמנות רחוב במשמעותה המקורית נכחדה. כשהיא ברחוב, היא נהפכה מזמן מקול מושתק ומוסלל שבחר בדרך היחידה שבאפשרותו להתבטא – לסממן ג'נטריפיקציה מובהק ואטרקציה תיירותית - בין אם היא מוצלחת או גרועה. בו בזמן, מידת הנראות של אמנות זו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו