הדגש על טכנולוגיות חדשות במוסררה דווקא מבליט לטובה מדיומים אמנותיים ישנים

אשכול התערוכות החדש במוסררה כולל עבודות מזעזעות ומצוינות. אגף הווירטואל ריאליטי, באופן טבעי, מושך תשומת לב ומציג ניסויים מעניינים, אבל היהלומים האמיתיים נחבאים באזורים המסורתיים כמו וידיאו וצילום

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אבי פיטשון
אבי פיטשון

צפייה סימולטנית בארבע תערוכות קבוצתיות (אולי היו שבע? לא ברור) מעוררת דיסאוריינטציה; זה היה קורה גם אם למרכזית שביניהן לא היו קוראים ״דיספלייסמנט״, וגם אם היא היתה מרוכזת במקום אחד, ולא מעורבבת עם התערוכות האחרות בחללי התצוגה הרשמיים, ומפוזרת ברחובות צדדיים, מקלטים, חצרות, פיצוציות וזולות של חתולי רחוב (בסדר, את שני האחרונים המצאתי). אבל מאחר שאשכול התערוכות הקבוצתיות (שנפתחו במסגרת פסטיבל ״מוסררה מיקס״) היה עמוס וקשה לניווט, אתמצת: אתחיל בהכתרת העבודה הגרועה והטובה ביותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ