התערוכה שמחזירה את העכשוויות לסגנון אמנותי שנזנח

כשמגייסים אמנים עכשוויים להציע אפשרויות חדשות למדיום מגויס שלכאורה עבר זמנו – אמנות קיר ציבורית – התוצאות מרהיבות

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אבי פיטשון
אבי פיטשון

יכול להיות שזה יישמע מוזר להצהיר שהתערוכה הכי מעניינת, מרגשת וכיפית השנה היא תערוכה בנושא אמנות ציבורית על קירות, ועוד כזו שחלק מרכזי בה הוא מבט היסטורי. בהחלט אפשר להביא בחשבון שבעבור לא מעטים, נושא זה עשוי לא להישמע מלהיב, אופנתי או סקסי במיוחד. התערוכה "קירונית" מצוינת ברמה כזו שאפילו הכנסתה על ידי האוצר אודי אדלמן לקונטקסט פוליטי סביב השאלה איזה יחס מקיימת אמנות קיר ציבורית "עם נוף חזותי הנשלט כמעט באופן מוחלט על ידי כלכלה ניאו־קפיטליסטית", כך בטקסט האוצרותי, לא פוגעת כהוא זה בחוויה שיוצרות העבודות עצמן.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ