"הדייר החדש": תערוכה קלאסית, מדויקת ומהודקת, כמעט כמו באירופה

בבית אנה טיכו בירושלים מוצגת התערוכה "הדייר החדש" של רונית אגסי. המחזה של יונסקו שעל שמו היא קרויה והרוח האירופית ששורה על החלל מראים שהמסע משם לפה לא לחלוטין צלח

התערוכה "דייר חדש" של רונית אגסי בבית טיכו בירושלים
התערוכה "דייר חדש" של רונית אגסי בבית טיכו בירושליםצילום: תמנע זליגמן
שאול סתר
שאול סתר
שאול סתר
שאול סתר

תערוכתה של רונית אגסי ״הדייר החדש״ בבית אנה טיכו נפתחה בסוף השבוע שעבר כחלק מפסטיבל מנופים 2017, התשיעי במספר, לאמנות עכשווית בירושלים. הפסטיבל, בניהולן הנמרץ של רינת אדלשטיין ולי היא שולוב, כלל שורה ארוכה של תצוגות ופעילויות שחגו סביב העשייה האמנותית בעיר. התערוכה המרכזית, באוצרות מנהלות הפסטיבל בשיתוף עם תמר מנור־פרידמן, הוצגה השנה באוניברסיטה המורמונית שבהר הצופים; מקום מרתק ומוזר, אך גם כזה שמקשה מאוד על תצוגת אמנות, במיקומו, במבנהו, ובנוף הנשקף ממנו — תצפית פנורמית על העיר העתיקה, שכנגדה ניצב המעשה האמנותי בעמדת נחיתות. התערוכה, תחת השם ״מנגד״, התמודדה ישירות עם האתגר, לפרקים בעניין.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ