שלוש תערוכות על פלסטי במרחב דיגיטלי: הרומנטית, הטראגית והאקסטטית - ביקורת אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שלוש תערוכות על פלסטי במרחב דיגיטלי: הרומנטית, הטראגית והאקסטטית

לכתבה
עדי פלומן, ללא כותרת (סיכת ראש), 2017אלעד שריג

מה עולה בגורלו של דימוי פלסטי בעולם שעובר דיגיטציה מואצת? שלוש אמניות בשלוש תערוכות מציעות אופני התמודדות שונים

5תגובות

שלוש תערוכות בדרום תל אביב מוצגות בגלריות שנמצאות במרחק דקות הליכה ספורות זו מזו ועוסקות בשאלת החומר של האמנות החזותית. כל אחת מהן בודקת את אפשרותה של פלסטיות בעולם שעובר דיגיטציה מואצת. שלושתן מתעקשות להציב דימוי המגולם בחומר כיציר מוחשי, טקטילי — לא וירטואלי. אבל אין הן מדחיקות את הווירטואליזציה העכשווית של הדימויים (בכלכלת השירותים והמידע, בחברת הראווה); הן מתמודדות אתה. התערוכות לא מניחות מאליו את קיומו של הדימוי הפלסטי, אלא מתכוונות אליו, תובעות אותו — כל אחת בצורה אחרת. טל ירושלמי מעמידה בגלריה חזי כהן ציורים גדולים, עזי מבע, בצבעים בוהקים, במשיחות עבות. במרכזם שורה של כלי עבודה...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות