שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שאול סתר
שאול סתר
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עדי פלומן, ללא כותרת (סיכת ראש), 2017
עדי פלומן, ללא כותרת (סיכת ראש), 2017צילום: אלעד שריג
שאול סתר
שאול סתר

שלוש תערוכות בדרום תל אביב מוצגות בגלריות שנמצאות במרחק דקות הליכה ספורות זו מזו ועוסקות בשאלת החומר של האמנות החזותית. כל אחת מהן בודקת את אפשרותה של פלסטיות בעולם שעובר דיגיטציה מואצת.

שלושתן מתעקשות להציב דימוי המגולם בחומר כיציר מוחשי, טקטילי — לא וירטואלי. אבל אין הן מדחיקות את הווירטואליזציה העכשווית של הדימויים (בכלכלת השירותים והמידע, בחברת הראווה); הן מתמודדות אתה. התערוכות לא מניחות מאליו את קיומו של הדימוי הפלסטי, אלא מתכוונות אליו, תובעות אותו — כל אחת בצורה אחרת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ