שובה של סצינת הציור - ואיך הצמד שץ־וולובניק פורץ מן הבד
הציורים המשותפים של זמיר שץ ובלה וולובניק מציגים את מלאכת החיים של האמנים, בעוד הדמות שיצר בויאן חיה כולה במרחב הציורי. שתי תערוכות מעניינות על רקע פריחת הציור בגלריות בתל אביב

זמיר שץ ובלה וולובניק, מתוך "שקרים ואבקת כביסה", 2017צילום: ללא קרדיט
תל אביב שטופה בימים אלה בציור — רוב מוחלט של התערוכות המוצגות בגלריות בעיר הן תערוכות ציור: תערוכת זיכרון למשה גרשוני בגבעון, ביאנקה אשל גרשוני בעינגע, יאיר גרבוז בגורדון, גיא אביטל בשלוש, מתן בן טולילה בנגא, עודד אברמובסקי בלובי, יואב וינפלד בגלריה ביתית ביד אליהו — וזו רשימה חלקית. האם צריך להכריז שוב על פריחה במדיום האמנותי שהוספד פעמים אינספור ועולה תמיד כעוף החול? ואולי, תחת זאת, אפשר לשאול על המקומות שאליהם פונה הציור על מנת לבסס את תוקפו אל מול ה"טכניקה" שבה משתקעים היום יותר ויותר המדיומים הטכנולוגיים (צילום, וידיאו)?
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND