בתערוכה הזאת בולטת עבודה אחת מעל כולן
רוב העבודות בתערוכה הקבוצתית "Mort à Crédit" אינן מכילות משהו חריג שיגרום לצופה להתפעל או להזדעזע. יוצאת דופן היא עבודת הווידיאו של שי־לי הורודי

מתוך העבודה של שי לי הורודי. הברקה מוצלחתצילום: יותם פרום
רועי אלטר
רועי אלטר
בתערוכה "Mort à Crédit" (מוות באשראי) בגלריה דביר שבתל אביב מוצגות עבודות חדשות של אמני הגלריה. עשרה אמנים, מהארץ ומחו"ל, מציגים עבודות שנושא התערוכה כנראה נתפר בשבילה לאחר מעשה. רובן נעשו ב–2018 וזו כנראה הסיבה שהן קובצו יחד בחלל אחד. כותרת התערוכה לקוחה משם של ספר מאת לואי פרדיננד סלין, הסופר הצרפתי האנטישמי המבריק. אם יש טקסט לתערוכה, לא קראתי אותו. הכותרת שלה וחושים יחסית נאמנים למציאות הספיקו לי כדי לגשת להתבונן בעבודות בלי שהשפה תתערב מיד.
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND