"נאום הכישלון" של נאצר: כך עושים זאת נכון

הרבה עבודות סבירות ומעט מדי מצוינות יש בתערוכת הבוגרים של בצלאל, רובן בתחום הווידיאו. עבודות פלסטיות מזעזעות ייחסכו מכם הפעם. וגם: קריאה נרגשת לביטול הפרקטיקה המפונפנת הקרויה "עבודה בתהליך"

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עבודה של עיסא גרייב. המלהיבה ביותר צילום: דוד עדיקא
עבודה של עיסא גרייב. המלהיבה ביותר צילום: דוד עדיקאצילום: עיסא גרייב
אבי פיטשון
אבי פיטשון

האצילות של בצלאל מחייבת רדיפה אינסופית אחר העכשווי והנכון, הן בשדה האמנותי והן בשדה הפוליטי התובע טריטוריה בשיח האמנותי. המחויבות הזאת היא חרב־פיפיות שמחלצת הברקות ונפילות. מחזור הבוגרים הנוכחי איננו מהחזקים שראיתי, גם לא מהחלשים, אבל כשבתוך 44 בוגרי אמנות ו–31 בוגרי צילום יש רוב דומיננטי למרכז סביר, עם קבוצה שנייה בגודלה של תת־רמה מביכה, ומיעוט של עבודות מצוינות (פחות מאצבעות כף יד אחת), המצב לא מרטיט במיוחד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ