פוחלצים ופאלוסים במדרשה

במחזור האחרון של הפקולטה לאמנות במדרשה אין סטארים, אבל יש תחושה של תהליך חיובי, עם 28 בוגרים שתשעה מהם הן נשים ערביות/פלסטיניות, נראות מוחצנת של להט"ביות ומגמת "המדענים המטורפים באמנות עכשווית"

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עבודה של דניאל קורן: פרפרים שעשויים מקליפות בצל ושום. עדינות
אבי פיטשון
אבי פיטשון

שנים סוערות למדי עברו על המדרשה בעשור האחרון, ולו רק מבחינת התחלופה של שלושה ראשים במהלך עשור זה. גם דורון רבינא שעזב את תפקידו ב-2014 אחרי חמש שנים, וגם גבי קלזמר שהסתפק בארבע, נפרדו מהמוסד במלים דיפלומטיות בואכה נאומי מלכות יופי. מיותר לציין שבכתבות שפרסמו את דבר עזיבתם אפשר היה למצוא טוקבקים שהביעו תסכול ביחס למצב בית הספר במהלך כהונתם. אני לא ממהר לשפוט. תחת כהונת רבינא הוקמה תכנית ההמשך של המדרשה וגם הגלריה של ברחוב הירקון 19 בתל אביב. מה שנחקק בזיכרוני מכהונתו זה קמפיין פרסום למדרשה עם כל מיני סיסמאות שכביכול הסיתו את הסטודנטים למרד עוד לפני שהתקבלו ללימודים, שזה קצת מצחיק. ההתרשמות הראשונית שלי מכהונתו הטרייה של גיא בן־נר היא של רגיעה מערכתית, היעדר חיפזון להפוך תוך שנייה וחצי למוקד תשומת לב. התוצאה נכון למחזור זה היא שאין סטארים. אין עבודה שלמה אחת שגרמה לי לחשוב "אנחנו עוד נשמע את השם הזה". מה שיש זו תחושה של תהליך חיובי. לא ראיתי זיקוקים, אבל הביקור היה מתגמל מספיק כך שהטרמפ שלי חזרה העירה נאלץ להודיע לאשתו שהוא מאחר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ