גליה יהב

נתחיל מהסוף: עבודת הווידיאו המוצגת בקצה גלריה רו ארט בתל אביב מקפיאה את החיוך המלווה את הצפייה ב"טיפת מזל" - תערוכתו הנפלאה, החכמה, המצחיקה והמענגת של רועי מנחם מרקוביץ'. עבודה זו מתקבלת כפואנטת אימה לתערוכה, המהפכת את החוויה ומקנה לה משמעות מורבידית מחודשת, אבל עוד לפניה נפרשת בחלל תצוגת תכלית משעשעת של פיסול בשאריות, הנראה כאמנות חוגים אמביציוזית וחסרת מודעות עצמית, בדיחה חדה על הידרדרותו של נוסח מודרניסטי מסוים לכלל מילון הקלישאות השלם. האנכרוניזם מאורגן כמהלך מבריק של השכלה כללית מעורבת בהומור דק המייסדים את עמדת החובב־החקיין.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

כתבות מומלצות

אדולף אייכמן. "פנינים" מתועבים

חשבתי שכבר שמעתי הכל. ההקלטות של אייכמן טלטלו אותי

הפגנת מחאה נגד פסיקת העליון, מול בית הנבחרים של יוטה

למה מתכוון בית המשפט העליון בארה"ב כשהוא מדבר על "ניטרליות"

"שבב של אהבה 2". נקודת מבט מקורקעת במציאות

העונה הראשונה היתה מצוינת. השנייה משונה ומהנה לא פחות

גדי סוקניק, חדשות ערוץ 2

המרוויח הגדול ביותר מההתבטאות של גדי סוקניק הוא סוקניק עצמו

צביקה הדר ומירי מיכאלי. לא נתנו לבוט האנושי לפצוח במונולוג

בעולם מלא פייק ניוז, דווקא צביקה הדר התגלה פתאום כעיתונאי

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ