התערוכה "קוראת לאלה" בבית העיר בתל אביב היא קבינט מוזרויות כל-נשי שאסור להחמיץ

בלב השממה האמנותית הישראלית, המלאה התחכמויות, אופנתיות ועייפות החומר, הרימו שתי אוצרות צעירות מפגן מרשים במיוחד של עבודת אלילות

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אבי פיטשון
אבי פיטשון

לדיון על איפה נמצאת אמנות ראויה וראויה להימצא (באינטרנט? ברחוב? בחללים ציבוריים/שיתופיים/בניהול אמנים/עמותות? בגלריות מסחריות? במוזיאונים הגדולים? על הרחוב או בקומה חמישית?) מצטרף מודל חדש: יזמות אוצרותית צעירה בחלל ציבורי. נדמה כאילו קורל דביר (21) ומיכל סבר (23), אוצרות התערוכה הקבוצתית הכל-נשית "קוראת לאלה", נחתו על בית העיר מהירח. דביר למדה בעירוני א' ושירתה כצלמת ומנהלת ניו מדיה בביטאון חיל האוויר, היא צלמת ועוסקת בקריאייטיב; סבר שירתה ב"במחנה" ובגל"צ, היא בוגרת ארגון Lead לפיתוח מנהיגות ומתחילה לימודי אמנות ומגדר באוניברסיטת תל אביב. זהו אולי רקע אליטיסטי, אבל לא המסלול המוכר של בוגרי בתי ספר לאמנות שפונים לאוצרות, בטח לא כל כך מהר ובכזו מחשבה בגדול.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ