התערוכה של קורין קיציס מצחיקה ומבריקה לעתים. אז למה היא לא עובדת?

התערוכה בגלריה אלפרד עוסקת באובדן התשוקה בזוגיות ויש בה אלמנטים יפים שלא מתגבשים יחד. התוצאה שמרנית ברמה הרעיונית ומאכזבת אסתטית והפקתית

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אבי פיטשון
אבי פיטשון

לפני קצת יותר משנה ביצעתי אקט של סימון השדה בואכה ווישפול תינקינג כשהכרזתי שתורת הנסתר, מיסטיקה וגותיקה אפלה הגיחו לחזית השיח האמנותי בישראל. זה לא היה מופרך לחלוטין והתבסס על ארבע תערוכות שהוצגו בסמוך זו לזו, הקטנה שבהן בסטודיו פרטי והגדולה במוזיאון תל אביב. מאז, לצערי, הגל דעך (לפחות עד שתיפתח תערוכת היחיד של אסי משולם). בינתיים, הפלא ופלא, צביר חדש של תערוכות משיקות-קונספטואלית מגיח, כולן סביב ניסיונות ליצור מציאות אלטרנטיבית/מיוחלת על בסיס חומרי מציאות מוכרים. בשבוע שעבר סוקרה במדור זה התערוכה "רילקסינג טורס" שבמרכזה גלריה שהתחפשה למשרד נסיעות עלוב של פעם ועיסוק מרתק, דקונסטרוקטיבי אבל בלי לייגע, בכל המושג, המוסד וההוויה של חופשה בחו"ל. ידידה הפנתה את תשומת לבי לכך שבמקביל הוקם בבית התפוצות שחזור של ממש של טרמינל בנמל התעופה בן גוריון, כששם הכוונה איננה חורגת מדמיון מודרך בחוויה שלא זמינה עד הודעה חדשה עקב אפוקליפסת הזומבים. טרם ביקרתי ואני לא מתרשם שמדובר בפרויקט שרואה בעצמו אמנות, אבל נשמע כיף ומצחיק.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ