שרון גלזברג ומקדשי הקלקר: כשמיתולוגיה וחלומות מתחברים לחזון אפוקליפטי

גלזברג מעמיסה יותר מדי מוצגים ורעיונות בתערוכתה. מזל שהשכילה לעצב חלל עם אווירה חזקה

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אבי פיטשון
אבי פיטשון

נקודת הפתיחה של תערוכתה של שרון גלזברג, כך חושף הטקסט האוצרותי, היא אורי קצנשטיין, שהיה מורה שלה והציע לה להשתמש בחלומות כחומר גלם ליצירה. ניכר שלקצנשטיין היתה השפעה חזקה על גלזברג, שכן היא מימשה את הצעתו באופן ישיר למדי, וחלמה שהיא מספרת לו על תערוכה שהיא מתכננת בהשראת עבודת וידיאו שיצר ב-2007־2006, "מכונות תקווה". אותו טקסט אוצרותי נפתח בציטוט של אנדרה ברטון מתוך המניפסט הראשון של הסוריאליזם: "האם לא יכול החלום להיות מיושם לפתרון שאלות היסוד של החיים?"

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ