האמנית דגנית ברסט מספרת מה למדה מרפי לביא

“המזימה של הטבע”, תערוכתה המקיפה של דגנית ברסט במוזיאון תל אביב, מגוונת לדבריה כמו תערוכה קבוצתית של אדם אחד. בראיון היא מספרת על המעברים בין סוגי המדיה ועל המורה ההוא מהתיכון, רפי לביא

אלי ערמון-אזולאי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אלי ערמון-אזולאי

תערוכת היחיד החדשה של דגנית ברסט, מהבכירות שבאמנים בישראל, מאפשרת לצופים להיחשף לכמה מעבודותיה המכוננות, וכמו כן לנזילות של יצירתה מבחינת סוגי המדיה שבהם היא פועלת, ולצירים התרבותיים, החברתיים והפוליטיים שאיפיינו את המציאות של בני דורה.

התערוכה, “המזימה של הטבע”, נפתחה בחודש שעבר במוזיאון תל אביב. השם, האופייני לעבודתה של האמנית – שמרבה לשלב ייצוגים מהטבע ומעולם החקר והמדע - נלקח מספרו של הפילוסוף, המתמטיקאי והפיסיקאי איתמר פיטובסקי. התערוכה נפתחת בעבודת וידיאו מהשנים האחרונות, עוקבת אחר ציר כרונולוגי למדי בקומתה הראשונה, ובמפלס התחתון פותחת אותו למעין שערים תמטיים.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ