שני ליטמן
שני ליטמן

סרטו האחרון של ארי פולמן, "כנס העתידנים", עוסק בחלקו הראשון במתח שמתקיים אצל שחקנית הוליוודית בין דמותה המקצועית לבין הווייתה כאדם פרטי, מציאותי. הסרט מעלה את השאלה מה קורה כאשר שחקנית נדרשת להתנתק לחלוטין מהאדם הממשי שהיא, ומעורר את השאלה אם אצל שחקנים לא מצטמצם ממילא הממד האישי, הבחירה הפרטית במי הם רוצים להיות, ברגע שהם נהפכים להיות "דמות" קולנועית: מה קורה כשפניו של אדם נהפכות למעשה למוצר, כשהוא מפסיק להיות אדם "אמיתי", ספציפי, ונהפך להיות ידוע ושגור כמו מוצר מזון? מה קורה כשאדם נהפך לבננה? בחלקו השני של הסרט מתקיים דיון הפוך – מה קורה כאשר כל אחד בוחר לעצמו תפקיד, יכול להחליט דרך עיני איזו דמות הוא יכול לחוות את העולם? כלומר, מה קורה כאשר כל בני האדם נהפכים למעשה לשחקנים?

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ