תמיר שר לא הצליח הפעם להיות ממוקד

צילומיו של תמיר שר מבקשים להפיק אלימות גדולה. אלא 
שהצבת התערוכה מנכיחה דווקא את חוסר ההקשר של הדימויים

גליה יהב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גליה יהב

אנשים פוסעים בשיירה במדבר תכלת, בצילום פנורמי. הם זערוריים כנמלים. המדבר, כלומר משטח הצילום, ענק ובולעני. הם נראים ככתמי דיו דהויים או כבוץ שניתז באלכסון על שלט ריק. לרגע מזכיר הצילום את סדרת הצילומים "תהלוכת אתיופים" של מיקי קרצמן מ–1992 אבל בייחוד הוא נראה כסטילס מתוך הקרנת הקבע של מיכל רובנר במוזיאון תל אביב.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ