בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תמיר שר לא הצליח הפעם להיות ממוקד

צילומיו של תמיר שר מבקשים להפיק אלימות גדולה. אלא 
שהצבת התערוכה מנכיחה דווקא את חוסר ההקשר של הדימויים

4תגובות

אנשים פוסעים בשיירה במדבר תכלת, בצילום פנורמי. הם זערוריים כנמלים. המדבר, כלומר משטח הצילום, ענק ובולעני. הם נראים ככתמי דיו דהויים או כבוץ שניתז באלכסון על שלט ריק. לרגע מזכיר הצילום את סדרת הצילומים "תהלוכת אתיופים" של מיקי קרצמן מ–1992 אבל בייחוד הוא נראה כסטילס מתוך הקרנת הקבע של מיכל רובנר במוזיאון תל אביב. מי הם האנשים הצועדים? היכן הם נמצאים? מתברר שזהו עיבוד לתיעוד צה"לי של אנשי חמאס יוצאים ממנהרה בזמן "צוק איתן". מיד לאחר התיעוד, שבו הם נראים בוקעים מן האדמה, הופצצו. אנחנו מתבוננים,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו