בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי חושב שהישראלי המכוער הוא בהכרח מזרחי?

הפרסומת החדשה של בזק, השואבת השראה מ"טיסת השוקולד", חושפת 
את יחסי הכוח המסתתרים מאחורי הפוליטיקה של השיימינג

428תגובות
גידי גוב ויוסי ביילין בפרסומת הטיסה של בזק

"טיסת השוקולד", כפי שכונתה טיסה של חברת ישראייר מתל אביב לוורנה שבבולגריה לפני כמעט שנה, העניקה השראה לפרסומת של חברת בזק לשירות הענן שלה, פרסומת שהיא מעין גרסה גברית ולבנה ברובה לאירוע שנצרב בתודעה כמזרחי ונשי בעיקרו, וכסמל ל"ישראלי המכוער". על רקע זה, וגם לנוכח התבטאותה הבלתי־נשכחת של השחקנית ענת וקסמן שכינתה את מצביעי הימין ״שוקולדים״, אפשר להבין מדוע בחרה בזק בקמפיין שלה (שעליו הופקד משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי) לא להעלות לטיסה המבוימת שלה דמויות מרכזיות בעלות נראות מזרחית. הלוא זה דבר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו