מופע הקולנוע של סוזן סרנדון

תפקיד קטן בסרט חדש בבימוי רוברט רדפורד, "המוצא האחרון", הוא הזדמנות מצוינת לברר עם סוזן סרנדון איך החינוך הקתולי שלה משפיע עליה עד היום, ומה ההבדל בין משחק בסרט שמביים בן זוגך לעבודה בסרט אחר

אורי קליין
אורי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי קליין
אורי קליין

מוזר לשוחח בטלפון עם מישהי שיש הרגשה שמכירים היטב, ועם זאת לא מכירים כלל. מעולם לא פגשתי את סוזן סרנדון, אך צפיתי במרבית סרטיה מאז שהופיעה בראשון שבהם, "ג'ו", בבימויו של ג'ון ג' אווילדסן ב-1970.

סרנדון, בת 66, כלל לא תיכננה לעסוק במשחק. בזמן לימודיה באוניברסיטה היא פגשה את השחקן כריס סרנדון וב-1967 נישאה לו. סרנדון, אז שחקן מתחיל, נבחן לתפקיד ב"ג'ו", סרט דל תקציב על אב שהורג את חברה סוחר הסמים של בתו; אשתו ליוותה אותו לאודישן, ובעוד שכריס סרנדון לא קיבל את התפקיד שבשבילו הוא נבחן, אווילדסן בחר בסוזן סרנדון בת ה-23, חסרת כל ניסיון משחק, לגלם את בתו של גיבור הסרט. בראיון שקראתי פעם עם אווילדסן (שסרטו הנודע ביותר הוא "רוקי" מ-1976) סיפר הבמאי שהוא ליהק את סרנדון לסרט בזכות עיניה הגדולות והמראה העדין והכחוש כמעט שלה, שנדמה לו מתאים לגילומה של נערת פרחים שברירית המכורה לסמים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ