פסטיבל קאן

הבמאי רפאל נדג'ארי בעקבות עוד גבר אבוד

כמו בסרטיו הקודמים, גם ב”מעל הגבעה” הבמאי הישראלי־צרפתי רפאל נדג’ארי משוטט בין הוויות שונות ומדלג על שלבים בעלילה. סטיבן סודרברג מתאר בהצלחה ב“Behind the Candelabra”, שעשוי להיות סרטו האחרון, את חייו של הפסנתרן המוחצן ליבראצ’ה

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

כמה גברים ישראלים בני 30 או 40 פלוס, שנתונים במשבר קיומי, והמציאות של חייהם מתאפיינת בתחושה של תלישות וניכור, נראו לאחרונה על בד הקולנוע הישראלי. הסרטים הבולטים שהציגו גבריות ישראלית זו באחרונה היו "התחלפות" של ערן קולירין, "אורחים לרגע" של מאיה קניג ו"לרדת מהעץ" של גור בנטביץ'. אל גיבורי הסרטים האלה, המייצגים מגמה מעניינת בקולנוע המקומי העכשווי, מצטרף כעת שאול, גיבור סרטו העלילתי הישראלי השלישי של רפאל נדג'ארי, "מעל הגבעה", שהוקרן השבוע לראשונה בפסטיבל קאן במסגרת "שבועיים של הבמאים".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ