בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנריקה רוטנברג פותח את הצמצם

הוא הפיק את סרטיו של עמוס גוטמן, נגוע, בר 51 וחימו מלך ירושלים, אבל זכה להצלחה כלכלית דווקא כשביים בעצמו את נקמתו של איציק פינקלשטיין. אנריקה רוטנברג מספר מה גרם לו להיהפך פתאום לצלם סטילס, ואיך הכל התחיל בחנות נעליים

24תגובות

הוא הפיק שלושה מארבעת סרטיו של עמוס גוטמן – "נגוע", "בר 51" ו"חימו מלך ירושלים" – הוא היה שותף בזכות זאת להנכחת ההוויה ההומואית בקולנוע הישראלי, ובנוסף, הוא הצליח להוכיח שהמעבר מכיסא המפיק לכס הבמאי דווקא יכול להיגמר בטוב. "נקמתו של איציק פינקלשטיין", הסרט שכתב וביים אנריקה רוטנברג ב-1993, בכיכובו של משה איבגי, לא רק זכה בשבעה פרסי אופיר, ובהם הפרסים לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר, אלא גם נהנה מהצלחה מרשימה בקופות ובפסטיבלים בינלאומיים בחו"ל. למרות כל אלה, זמן קצר לאחר ההצלחה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו