אנריקה רוטנברג פותח את הצמצם

הוא הפיק את סרטיו של עמוס גוטמן, נגוע, בר 51 וחימו מלך ירושלים, אבל זכה להצלחה כלכלית דווקא כשביים בעצמו את נקמתו של איציק פינקלשטיין. אנריקה רוטנברג מספר מה גרם לו להיהפך פתאום לצלם סטילס, ואיך הכל התחיל בחנות נעליים

שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

הוא הפיק שלושה מארבעת סרטיו של עמוס גוטמן – "נגוע", "בר 51" ו"חימו מלך ירושלים" – הוא היה שותף בזכות זאת להנכחת ההוויה ההומואית בקולנוע הישראלי, ובנוסף, הוא הצליח להוכיח שהמעבר מכיסא המפיק לכס הבמאי דווקא יכול להיגמר בטוב. "נקמתו של איציק פינקלשטיין", הסרט שכתב וביים אנריקה רוטנברג ב-1993, בכיכובו של משה איבגי, לא רק זכה בשבעה פרסי אופיר, ובהם הפרסים לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר, אלא גם נהנה מהצלחה מרשימה בקופות ובפסטיבלים בינלאומיים בחו"ל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ