פסטיבל ונציה

האריה שוב שאג

ג’ורג’ קלוני וסנדרה בולוק גנבו את ההצגה, לינדזי לוהן לא טרחה להגיע, הסרטים הישראלים זכו להצלחה, והבמאי האיטלקי הידוע אטורה סקולה חזר אחרי שנים של שתיקה. סיכום של פסטיבל ונציה, שהיה מעניין וגם מפתיע

אריאלה בנקיר
ונציה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אריאלה בנקיר
ונציה

על פניו, נדמה היה כי התחרות על פרס אריה הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל ונציה, היתה צמודה להפליא אך ידועה מראש. כחמישה סרטים נאבקו ראש בראש על הפרס הנכסף: “Philomena” חביב הקהל, שקטף מספר פרסים משניים בתחרות; “Miss Violence” רב העוצמה והמחריד של הבמאי היווני אלכסנדרוס אווראנאס (שזכה בפרס אריה הכסף לבמאי הטוב ביותר); “Die Frau Des Polizisten”, סרטו הקשה אך מעורר המחשבה של הבמאי הגרמני פיליפ גרונינג (שזכה בפרס מיוחד מטעם חבר השופטים), ואפילו “Tom A’ la Fermme”, סרטו של הבמאי הצעיר והמבטיח סבייר דולאן, נדמו כמועמדים ודאיים. מבקרים אחרים התעקשו על סיכויו של סרט מינורי אך רגיש, “La Jalousie” בבימויו של פיליפ גארל, לגבור על מתחרים חזקים יותר.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ