אירופה לא תאהב את הסרט החדש של יוסף פיצ'חדזה

סרטים ריאליסטים משעממים אותו והרדיפה אחר הכרה בינלאומית מגוחכת בעיניו. עם צאת סרטו החדש, "סוכריות", העוסק בסכסוך בין אנשי עסקים יהודי ופלסטיני, מסביר יוסף פיצ'חדזה איך חילחל לתסריט מותה של אשתו ולמה שמע תגובות קשות מאירופה

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שני ליטמן
שני ליטמן

את הכתבה הזאת צריך להתחיל מהסוף. או יותר נכון, במה שיוסף פיצ'חדזה הציע שיהיה הסוף שלה — "סוף דבר". זהו הפרויקט הבא שהוא עתיד לביים, עיבוד לספרו האחרון של יעקב שבתאי שהופיע אחרי מותו. פיצ'חדזה קיווה שהאיזכור של הפרויקט הבא יסיים את הראיון הזה בנימה אופטימית — למרות שהספר עצמו עוסק במוות. אבל הסוף, המוות, מלווה באינטנסיביות גם את כלל יצירתו של פיצ'חדזה, עוד לפני שחדר לתוך חייו האישיים, ולכן הגיוני להתחיל אתו.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ