בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבמאי הגדול נורי בילה ג'יילאן לא מפחד שהצופים יתעייפו

הבמאי הטורקי נורי בילה ג'יילאן, שסרטו "שנת חורף" זכה בפסטיבל קאן האחרון, מספר בראיון מדוע הסגנון לא חשוב לו (אף שכל סרטיו ניחנים בייחוד סגנוני האופייני לו), למה סרטיו ארוכים כל כך (הוא לא חושב על זה) ועל מה הוא לא מוכן להתפשר (רמז: על כלום)

2תגובות

התשובה המפתיעה ביותר שהשיב לי הבמאי הטורקי נורי בילה ג'יילאן, בפגישה עמו בפסטיבל קאן האחרון, היתה כאשר שאלתי אותו על סגנונם של סרטיו. "סגנון איננו מעניין אותי", הוא ענה. זאת מפי במאי שסרטיו, בוודאי שני האחרונים, "היו זמנים באנטוליה" וכעת "שנת חורף" (שעולה השבוע לאקרנים בישראל), נענים לסגנון ייחודי של אורך רוח, שאותו איננו מוצאים בסרטים אחרים כיום. התשובה המפתיעה המשיכה להדהד בי עוד שעות אחרי שנפגשתי עם הבמאי הטורקי, מגדולי במאי הקולנוע הפועלים כיום; והאם יש במאי גדול ששאלה של סגנון אינה מעסיקה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו