בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"הדיבוק" שלא נדבק לכדי סרט קוהרנטי

החומרים שמהם מורכב הסרט "הדיבוק" היו עשויים להניב יצירה מרתקת, אבל הוא כתוב ומבוים באופן מרושל ומבולגן. אם לא די בכך, הופעתו של איתי טיראן בתפקיד הראשי מונוטונית וגרוטסקית

תגובות
איתי טיראן ב"הדיבוק"

אם יש דיבוק ב"הדיבוק", סרט הקולנוע השלישי והאחרון של הבמאי הפולני מרצין ורונה, שהתאבד בספטמבר האחרון בהיותו בן 42, הרי זהו הדיבוק שנכנס בסרט ומערער אותו אף יותר מאשר את הגיבור. לפני הכל יש לציין שהסרט, קו־פרודוקציה פולנית־ישראלית, אינו גרסה קולנועית נוספת של מחזהו של ש. אנ־סקי, אלא מבוסס על מחזה פולני שכתב פיוטר רוביקי. ההתייחסות הישירה היחידה שמצאתי בסרט למחזהו של אנ־סקי היא שבעוד שבמחזה שמו של הגבר המת, האוחז כדיבוק בגופה ונשמתה של גיבורת המחזה, הוא חנן, בסרטו של ורונה שמה של האשה המתה הנכנסת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו