הסרט "הרס" מנסה להתמודד עם חווית האבל בדרך שונה

סרטו של הבמאי הקנדי־צרפתי ז'אן־מארק ואלה מבקש לחתור נגד הצגתן המסורתית של דמויות אבלות בקולנוע. למרות התעוזה, התוצאה לוקה בחוסר צלילות ונעה בכיוונים רבים מדי

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

סרטים רבים ניסו להציג את מהותו של האבל לסוגיו השונים: אבלו של בעל על אשתו, אשה על בעלה, בנים ובנות על הוריהם והורים על ילדיהם. ב"הרס" מנסה הבמאי הקנדי־צרפתי ז'אן־מארק ואלה להתמודד עם האבל מזווית שונה מזו שמקובלת בקולנוע. זו זווית נועזת ויש בה אקסצנטריות שאיפיינה את "קרייזי", קומדיית ההתבגרות של ואלה שבעקבותיה התפרסם ועבר לעבוד בהוליווד, שם ביים סרטים מוערכים כגון "מועדון הלקוחות של דאלאס" ו"הולכת רחוק". למרות השוני והתעוזה שוואלה חותר אליהם בסרט החדש, התוצאה לוקה בחוסר צלילות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ