בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסרט "הרס" מנסה להתמודד עם חווית האבל בדרך שונה

סרטו של הבמאי הקנדי־צרפתי ז'אן־מארק ואלה מבקש לחתור נגד הצגתן המסורתית של דמויות אבלות בקולנוע. למרות התעוזה, התוצאה לוקה בחוסר צלילות ונעה בכיוונים רבים מדי

3תגובות
ג'ייק ג'ילנהול ב"הרס". הופעה מיומנת, דמות לא משכנעת
אי־פי

סרטים רבים ניסו להציג את מהותו של האבל לסוגיו השונים: אבלו של בעל על אשתו, אשה על בעלה, בנים ובנות על הוריהם והורים על ילדיהם. ב"הרס" מנסה הבמאי הקנדי־צרפתי ז'אן־מארק ואלה להתמודד עם האבל מזווית שונה מזו שמקובלת בקולנוע. זו זווית נועזת ויש בה אקסצנטריות שאיפיינה את "קרייזי", קומדיית ההתבגרות של ואלה שבעקבותיה התפרסם ועבר לעבוד בהוליווד, שם ביים סרטים מוערכים כגון "מועדון הלקוחות של דאלאס" ו"הולכת רחוק". למרות השוני והתעוזה שוואלה חותר אליהם בסרט החדש, התוצאה לוקה בחוסר צלילות. רוב הסרטים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו