בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המפיקה והבמאית נעמי שחורי לא מוכנה להיות חלק מהקונסנזוס

"בצלם" מבצע תיעוד בעל חשיבות אדירה וההפחדה גורמת ליוצרים בישראל לצנזורה עצמית. עם קבלת פרס מפעל חיים מפורום היוצרים הדוקומנטרים, המפיקה והבמאית נעמי שחורי מספרת מה אפשר ללמוד מהבי־בי־סי במאבק למען השידור הציבורי

תגובות
שחורי. "אני אוהבת את העשייה עצמה, היא חשובה יותר מהתהודה שלה"
תומר אפלבאום

נעמי שחורי חזרה ב–1976 מהולנד לישראל עם לא מעט קבלות כמפיקה ובמאית דוקומנטרית באמתחתה, הודות לעבודתה ברשת השידור הגרמנית ZDF. ואולם, כשניגשה לראיון עבודה ברשות השידור, הסבירו לה בירושלים כי הנושאים אותם תסקר יהיו חינוך, בישול וטיפול בילדים. "זו היתה האווירה של אותם הימים", משחזרת שחורי, "זה לא היה מובן מאליו שאשה תסתובב באזורים האלו של הטלוויזיה. אבל קיבלתי את העובדה ושמחתי בה. בתוכי, הגבתי לכל העניין באיזו ציניות". 40 שנה חלפו מאז. כיום שחורי נחשבת לאחת ממפיקות הקולנוע הדוקומנטרי המוערכות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו