הבמאית שסללה את הדרך לדור החדש של הבמאיות הישראליות

הסרט החדש "מקווה שאני בפריים", שיוקרן בדוקאביב, מתעד את הבמאית והשחקנית מיכל בת־אדם. היוצרת שלו נטעלי בראון מתעניינת דווקא ברגעים שאינם ראויים לכאורה לתיעוד, ומתקנת כך עוול היסטורי

נטע אלכסנדר
נטע אלכסנדר

״אתה עושה, עושה, עושה — וכל הזמן מכים אותך בפטיש״ (מיכל בת־אדם)

באחת הסצנות המטרידות ביותר ב״מקווה שאני בפריים״, סרטה התיעודי החדש של נטעלי בראון אשר יוקרן בבכורה ב–12 במאי בפסטיבל דוקאביב, הבמאית מיכל בת־אדם מגיעה למשרדו של משה אדרי, בעלי ״סינמה סיטי״ ואחד האנשים החזקים ביותר בתעשיית הקולנוע הישראלית. הסיבה הרשמית לפגישה היא ניסיונה של בת־אדם לשכנע את המפיק המצליח להשקיע כספים בסרט עלילתי חדש של בעלה, הבמאי זוכה האוסקר משה מזרחי שלא ביים סרט למעלה משמונה שנים. הפגישה מתנהלת באופן ענייני עד אשר מכר של אדרי נכנס למשרדים ומופתע לגלות שם את בת־אדם, מבכירות הבמאיות בישראל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ