"הנוסע השמיני: קובננט": מכונה קולנועית משומנת וחלולה

יש אימה ויש מתח, אין חזון ואין ממד אנושי. "הנוסע השמיני: קובננט" אינו מייגע כקודמו, אבל רחוק מלהשתוות לשני הסרטים שפתחו את הסדרה

אורי קליין
אורי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אורי קליין
אורי קליין

"הנוסע השמיני: קובננט", שביים רידלי סקוט, טוב יותר מהסרט שקדם לו, "פרומתאוס" מ–2012, גם הוא בבימויו. אבל הוא רחוק מלהשתוות לרמתם של שני הסרטים שפתחו את הסדרה, "הנוסע השמיני" שביים סקוט ב–1979 ו"שובו של הנוסע השמיני" שביים ג'יימס קמרון ב–1986, ואפילו ל"הנוסע השמיני 3" שביים דייוויד פינצ'ר ב–1992 ו"להנוסע השמיני 4: התחייה" שביים ז'אן־פייר ז'נה ב–1997.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ