בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"הנוסע השמיני: קובננט": מכונה קולנועית משומנת וחלולה

יש אימה ויש מתח, אין חזון ואין ממד אנושי. "הנוסע השמיני: קובננט" אינו מייגע כקודמו, אבל רחוק מלהשתוות לשני הסרטים שפתחו את הסדרה

8תגובות
"הנוסע השמיני: קובננט"
/אי־פי

"הנוסע השמיני: קובננט", שביים רידלי סקוט, טוב יותר מהסרט שקדם לו, "פרומתאוס" מ–2012, גם הוא בבימויו. אבל הוא רחוק מלהשתוות לרמתם של שני הסרטים שפתחו את הסדרה, "הנוסע השמיני" שביים סקוט ב–1979 ו"שובו של הנוסע השמיני" שביים ג'יימס קמרון ב–1986, ואפילו ל"הנוסע השמיני 3" שביים דייוויד פינצ'ר ב–1992 ו"להנוסע השמיני 4: התחייה" שביים ז'אן־פייר ז'נה ב–1997. בסרט החדש, פריקוול כמו "פרומתאוס", יש אימה ויש מתח, והצפייה בו אינה מייגעת כמו זו בקודמו. אבל מבחינות רבות הוא לוקה באותן מגבלות שאיפיינו אותו....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו