בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"הכיכר", המועמד של שוודיה לאוסקר הזר, עוסק בפער בין ערכים להתנהגות

סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד משלח חצי סאטירה נוקבים בעולם האמנות העכשווי כמו גם בתעשיית הפרסום והיח"צ, אך יותר מכל הוא עוסק בגבריות מודרנית ובתוקפה של ערבות הדדית

תגובות
"הכיכר". בוחן את הקשר בין גבריות לאלימות באופן משעשע ומבדר

באחת הסצנות המבריקות ביותר ב"הכיכר" (The Square), סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד, סטוץ לילי הופך תוך רגעים ספורים מסקס סוער לדיאלוג מביך במיוחד העוסק בשאלה מה לעשות עם הקונדום המשומש. כריסטיאן (השחקן הדני קליי באנג), האוצר הראשי של מוזיאון לאמנות מודרנית בשטוקהולם, אוחז בקונדום כאילו חייו תלויים בכך, בעוד שאן (בגילומה המופתי כתמיד של אליזבת מוס), כתבת תרבות אמריקאית עם חיבה יתרה לגברים בעמדות כוח, מבקשת להעביר לרשותה את המזכרת הכוללת את נוזלי גופו. אצל במאים אחרים סצנה כזו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו