"הכיכר", המועמד של שוודיה לאוסקר הזר, עוסק בפער בין ערכים להתנהגות

סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד משלח חצי סאטירה נוקבים בעולם האמנות העכשווי כמו גם בתעשיית הפרסום והיח"צ, אך יותר מכל הוא עוסק בגבריות מודרנית ובתוקפה של ערבות הדדית

נטע אלכסנדר
ניו יורק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטע אלכסנדר
ניו יורק

באחת הסצנות המבריקות ביותר ב"הכיכר" (The Square), סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד, סטוץ לילי הופך תוך רגעים ספורים מסקס סוער לדיאלוג מביך במיוחד העוסק בשאלה מה לעשות עם הקונדום המשומש. כריסטיאן (השחקן הדני קליי באנג), האוצר הראשי של מוזיאון לאמנות מודרנית בשטוקהולם, אוחז בקונדום כאילו חייו תלויים בכך, בעוד שאן (בגילומה המופתי כתמיד של אליזבת מוס), כתבת תרבות אמריקאית עם חיבה יתרה לגברים בעמדות כוח, מבקשת להעביר לרשותה את המזכרת הכוללת את נוזלי גופו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ