"הכיכר", המועמד של שוודיה לאוסקר הזר, עוסק בפער בין ערכים להתנהגות
סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד משלח חצי סאטירה נוקבים בעולם האמנות העכשווי כמו גם בתעשיית הפרסום והיח"צ, אך יותר מכל הוא עוסק בגבריות מודרנית ובתוקפה של ערבות הדדית
נטע אלכסנדרניו יורק
נטע אלכסנדרניו יורק
באחת הסצנות המבריקות ביותר ב"הכיכר" (The Square), סרטו זוכה "דקל הזהב" של הבמאי השוודי רובן אוסטלנד, סטוץ לילי הופך תוך רגעים ספורים מסקס סוער לדיאלוג מביך במיוחד העוסק בשאלה מה לעשות עם הקונדום המשומש. כריסטיאן (השחקן הדני קליי באנג), האוצר הראשי של מוזיאון לאמנות מודרנית בשטוקהולם, אוחז בקונדום כאילו חייו תלויים בכך, בעוד שאן (בגילומה המופתי כתמיד של אליזבת מוס), כתבת תרבות אמריקאית עם חיבה יתרה לגברים בעמדות כוח, מבקשת להעביר לרשותה את המזכרת הכוללת את נוזלי גופו.