"סולו" מאכזב בקופות: האם הקהל האמריקאי התעייף מסרטי "מלחמת הכוכבים"

בדיסני השקיעו 400 מיליון דולר בהפקת ובשיווק "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". למרות זאת, כשיצא בסוף השבוע האחרון, הוא הכניס בקושי 100 מיליון דולר בארה"ב

ברוקס בארנס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים10
ברוקס בארנס
ניו יורק טיימס

סרטי "מלחמת הכוכבים" נפלו לכדור הארץ. 

במבחן הראשון הגדול של שובר קופות בעונת הקיץ, הסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", הכניס בין יום שישי לראשון 83.3 מיליון דולר בארצות הברית, סכום עצום בשביל כל סרט המשך של מותג קולנועי, אלא אם המותג הוא "מלחמת הכוכבים", שתמיד הצליח ברמות שאינן קשורות לאטמוספירה של כדור הארץ. "סולו" התרסק גם מחוץ לארצות הברית, שם מכירות הכרטיסים שלו מסתכמות כעת ב-65 מיליון דולר. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ