"סולו" מאכזב בקופות: האם הקהל האמריקאי התעייף מסרטי "מלחמת הכוכבים"

בדיסני השקיעו 400 מיליון דולר בהפקת ובשיווק "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". למרות זאת, כשיצא בסוף השבוע האחרון, הוא הכניס בקושי 100 מיליון דולר בארה"ב

ברוקס בארנס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ברוקס בארנס
ניו יורק טיימס

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ