12 סרטים ב–20 דולר: רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם השיקה מודל חדש

חברת AMC הכריזה היום על שירות המינויים "AMC Stubs", שמאפשר לצפות בשלושה סרטים בשבוע. מדובר בצעד משמעותי במאבק על צופי הקולנוע

אי־פי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אי־פי

חברת AMC, רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם, הכריזה היום (רביעי) על שירות חדש בשם "AMC Stubs", שמאפשר למנויים לצפות בשלושה סרטים בשבוע במסגרת בעלות של 19.95 דולר בחודש. מודל המינויים החדש הוא צעד משמעותי במלחמה ההולכת ומתחממת על מה שתעשיית הקולנוע הכי חושקת בו: צופים שמגיעים לעתים קרובות.

מנכ"ל קולנועי AMC, אדם ארון, אמר בהצהרה לעיתונות כי עלות המינוי היא "ברת־קיימא". 20 הדולר של AMC יקרים יותר מ–10 הדולר שגובה החברה המתחרה, MoviePass, אך AMC מתכננת לאפשר ללקוחותיה גישה להקרנות פרימיום כגון IMAX ותלת ממד. כרטיס ממוצע לסרט קולנוע בארה"ב עולה כתשעה דולר.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ