כשהטריילר חושף הכל, מה הטעם ללכת לקולנוע?

בשנים האחרונות מחריפים האולפנים והמפיצים את הניסיון להתבלט בשוק החופשי של הקדימונים וללכוד את תשומת לבם של הגולשים הממהרים להשתעמם. התוצאה היא חשיפת יתר וספוילרים שמרגיזים צופים רבים

נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ

"יחידת המתאבדים" כבר היה מצולם, ערוך ומוכן להקרנה בקולנוע, כשאולפני וורנר חטפו רגליים קרות. נראה היה שסרט הקומיקס הקודר שאיגד מספר נבלי־על, בהם הג'וקר, נמצא בדרך הנכונה להצלחה בקופות. עובדה, הטריילר עורר התלהבות וסקרנות מצד מעריצי הקומיקס. אלא שכמה חודשים לפני הבכורה יצא "באטמן נגד סופרמן" ונחשב לכישלון. המגזין "הוליווד ריפורטר" חשף בזמנו כי המפיקים איבדו אמון ב"יחידת המתאבדים" ומסרו אותו לידי עורכי הטריילר מאחורי גבו של הבמאי דיוויד אייר. השאיפה היתה לעמוד בציפיות שהטריילר העלה, וכך נולד לו סרט שנערך בהשראת קדימון — ולא להיפך.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ