זה בכלל לא מצחיק: הקומדיות האמריקאיות כבר לא מושכות קהל לקולנוע

שתי קומדיות חדשות שביימו נשים ובכיכובן נכשלו בקופות בארצות הברית, למרות השבחים והתהודה התקשורתית. האם הקהל התעייף מהז'אנר או שהוא מעדיף לצפות בו בבית?

איתמר זהר
איתמר זהר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתמר זהר
איתמר זהר

שתי קומדיות שיצאו בשבועות האחרונים בארצות הברית נכשלו בקופות, אף על פי שהמבקרים ברובם שיבחו אותן וגם היתה להן תהודה תקשורתית רחבה.

לקומדיות, "Booksmart" (שיצא בישראל בשם "חורשות את הלילה") ו"לייט נייט", יש עוד כמה דברים משותפים: ביימו אותן נשים (אוליביה ויילד את "Booksmart", נישה גנאטרה את "לייט נייט") ונשים גם עומדות במרכזן. ב"Booksmart" אלה קייטלין דיבר וביני פלדסטיין. ב"לייט נייט" השחקניות ידועות יותר: אמה תומפסון ומינדי קיילינג. שתי הקומדיות הן הפקה עצמאית שמלכתחילה לא עלתה הרבה כסף. ב"Booksmart" הושקעו שישה מיליון דולר. ב"לייט נייט" רק ארבעה מיליון דולר.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ