דרור שאול, הבמאי שעשה את "מבצע סבתא", ניסה ליצור את הקו פרודוקציה הישראלית האיראנית הראשונה. בסוף יצאה לו קומדיית קאלט נוספת

הבמאי דרור שאול קיווה ש"פלאפל אטומי" קומדיה קולנועית שמפגישה שתי נערות מאיראן ומישראל החיות בעיירות הסמוכות לכור אטומי יהיה לקו־פרודוקציה הישראלית־איראנית הראשונה. אבל חודשיים לפני שהחלו הצילומים נעלמו בזה אחר זה כל שותפיו האיראנים. זו רק אחת התעלומות הקשורות בסרטו החדש של שאול, שבראיון עמו גם מספר כיצד דווקא ההצלחה של יצירתו הקודמת "אדמה משוגעת" גרמה לו להתעכב בדרך לסרטו החדש

נירית אנדרמן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דרור שאולצילום: קובי קלמנוביץ
נירית אנדרמן

פצצות אטום, מסע ההפחדה של בנימין נתניהו, טילים בליסטיים, משמרות המהפכה – כל אלה לא הרתיעו את הבמאי דרור שאול. לפני שלוש שנים הוא החליט לעשות היסטוריה ולגייס מפיק איראני שיעבוד איתו על סרטו ויהי מה. מצויד בתסריט שכתב – קומדיה המגחכת אל מול היחסים המתוחים בין ישראל לאיראן והלועגת לחרדת הגרעין שמעבירה את שני הצדדים על דעתם – שאול היה נחוש ליצור את הקו־פרודוקציה הקולנועית הישראלית־האיראנית הראשונה אי פעם. הוא ניצל קשרים שיצר בזירת הקולנוע הבינלאומית בימים שנדד בעולם עם סרטו עטור הפרסים "אדמה משוגעת" ויצא לחפש מפיקים איראנים שיהיו אמיצים מספיק, או לחלופין משוגעים מספיק, כדי להצטרף לחזון שלו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ