למה כל כך מעט נשים מצלמות סרטים - קולנוע - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה כל כך מעט נשים מצלמות סרטים

לכתבה
טליה גלאון. "שיטת ניהול גברית על הסט היא כמעט תמיד יותר קולנית"מארק הנקינס

המועמדות ההיסטורית של רייצ'ל מוריסון לפרס האוסקר לצילום הפנתה זרקור למספר הנשים הזעום שעוסקות במקצוע, בארץ ובעולם. ארבע צלמות ישראליות מספרות על הדעות הקדומות, הדלתות הסגורות וההחלטה להתאחד

24תגובות

בהמולה שאפפה לפני כשבועיים את הכרזת המועמדים לאוסקר, קצת קשה היה לשמוע את צליל תקרת הזכוכית שניפצה רייצ'ל מוריסון. הצלמת האמריקאית נכנסה באותו יום לדפי ההיסטוריה ורשמה על שמה את שבירת המחסום האחרון שעוד נותר לנשים בשדה המועמדויות לאוסקר: מוריסון, שצילמה את הסרט "פרחים בבוץ", נהפכה לאשה הראשונה אי פעם שהוכרזה כמועמדת לפרס היוקרתי בתחום הצילום. "עד לא מזמן, מועמדות כזאת נראתה רחוקה כל כך. אני מקווה שהיא מסמנת לכל החולמות שנמצאות שם בחוץ (ובמיוחד לנערות הצעירות שמחזיקות מצלמה ביד) שהכל אפשרי", כתבה מוריסון באותו יום בחשבון הטוויטר שלה. בשיחה עם האתר "Entertainment Tonight" היא הודתה שקבלת...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות