חוקרים פיצחו את נוסחת הקסם להצלחה קולנועית בקופות - קולנוע - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חוקרים פיצחו את נוסחת הקסם להצלחה קולנועית בקופות

לכתבה
"הסנדק". תבנית "האדם בתוך חור" היא זו שמייצרת את ההצלחה המסחרית הגדולה ביותרללא קרדיט

לאחר שניתחו את נתוניהם של אלפי סרטים, טוענים חוקרים בריטים כי זיהו את הקשת הרגשית המייצרת הכי הרבה רווחים

15תגובות

מדענים בריטים ניסו להבין מה הופך סרט לשובר קופות. לשם כך, הם בחנו 6,147 תסריטים וסיננו אותם דרך סדרה של אלגוריתמים, וכך זיהו את הקשת הרגשית המצליחה ביותר מסחרית, אותה הם מכנים קשת "האדם בתוך החור". ממצא זה עשוי להוות שינוי משמעותי בחוקי המשחק הן למפיקי סרטים והן עבור הקהל, אומרת גאנה פוגברנה, פרופסור לכלכלה התנהגותית ומדע הנתונים באוניברסיטת בירמינגהם, שהובילה את צוות המחקר. "אנחנו יודעים שכשאנחנו מדברים על הפקת סרט ישנה קבוצה קטנה של אנשים שמחליטים החלטות עבור הצופים. אנחנו בעצם מנסים להקשיב לצופה, לראות מה הוא רוצה לראות". המדענים קטלגו את הסרטים לפי שישה פרופילים או מקבצים אמוציונליים,...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות