הקולנוען שהלך אל מעבר לקו, היכן שקורה משהו פראי ואבוד - קולנוע - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקולנוען שהלך אל מעבר לקו, היכן שקורה משהו פראי ואבוד

לכתבה
אילן אסייג

מנהיג כריזמטי בנוער הגבעות ורועה צאן פלסטיני עומדים משני צדי המתרס בסרטו עטור הפרסים של אבנר פיינגלרנט, "במדבר — דיפטיך תיעודי". בראיון עמו הוא מספר איך הגיע לסיירת מטכ"ל במקום לפינה באוש, מדוע ישן עם פטיש בספינת דיג וכיצד כל זה מתחבר לצילום בלב המאפליה

16תגובות

כמו הרבה דברים בחיים של אבנר פיינגלרנט, גם הפרויקט האחרון שלו, "במדבר — דיפטיך תיעודי", החל משיטוט חסר מנוח. פיינגלרנט, יוצר קולנוע תיעודי, מורה לקולנוע והיו"ר החדש של פורום היוצרים הדוקומנטרים (בשיתוף עם חגית בן יעקב), המתגורר במושב נתיב העשרה שבעוטף עזה, הסתובב במשך חודשים רבים באזור דרום הר חברון, מעבר לקו הירוק, לבד או עם בת זוגו ומפיקת הסרט, הגר סעד שלום. עם הג'יפ שלו הוא עבר בדרכים לא סלולות, בשטחי אש, נתקל במבריחי עובדים ונשק, רועי צאן, מתנחלים, חיילים ותושבים פלסטינים, והחל לרקום חלום על סרט שיעסוק בחבל הארץ היפהפה והקשוח הזה. בינתיים צילם, בלי לדעת מה בדיוק הוא עושה ומה ייצא...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות