"החפצה היא חלק אינהרנטי מהקולנוע"

פיפה ביאנקו, שסרטה "שיתוף" עוסק במתבגרת שתקיפתה המינית תועדה והופצה ברשת, מספרת בראיון למה דווקא עכשיו, כשאנשים מתעייפים מלשמוע על MeToo, היה לה חשוב להציג גיבורה שלא יוצאת למלחמת חורמה בתוקפיה

נירית אנדרמן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ריהאן בארטו, מתוך "השיתוף". "מקורבנות שחושפים את הניסיון הפרטי שלהם נדרש אומץ עצום"
ריהאן בארטו, מתוך "השיתוף". "מקורבנות שחושפים את הניסיון הפרטי שלהם נדרש אומץ עצום"צילום: SABRINA LANTOS / HBO
נירית אנדרמן

נערה בת 16 מתעוררת לפנות בוקר ומוצאת את עצמה שרועה על בטנה על המדשאה שלפני בית הוריה. היא לא זוכרת איך הגיעה לשם ומתי. היא היתה במסיבה עם החברים מבית הספר, היא שתתה אלכוהול, אבל אין לה מושג איך הלילה הזה הסתיים. בבוקר, כשהיא כבר במיטתה, הטלפון הנייד שלה מתחיל לטרטר. הודעה, ועוד הודעה, ועוד הודעה — מבול של הודעות טקסט נוחתות עליה בזו אחר זו, ומהר מאוד החרדה מתחילה לחלחל: חברות מודאגות מתעניינות בשלומה, תוהות איך שרדה את הלילה הזה, ומעבירות אליה את הסרטון הקצר שחורך באותם רגעים את חשבונות הוואטסאפ של תלמידי בית הספר שבו הן לומדות. עדיין לא ממש מבינה מה קורה, מנדי מנגנת את הסרטון בנייד שלה. הוא מטושטש וקטוע, ובכל זאת מצמית: היא מתועדת שם שוכבת על בטנה, מחוסרת הכרה, כמה נערים מתגודדים סביבה, ואחד מהם מסיר את תחתוניה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ