שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

ואולי דווקא תעשיית הציד מגנה על מינים בסכנת הכחדה?

"סרטי טבע קלאסיים הם סרטי תעמולה. באפריקה הדברים נראים אחרת", אומר שאול שוורץ, במאי הסרט "הפרס". עם זכייתו בשבוע שעבר בפרס האמי הוא מספר מה למד מפגישותיו עם הציידים

משה גלעד
משה גלעד
בעל חוות הקרנפים, ג'ון יום. לא מוצג בסרט כחלאת אדם
משה גלעד
משה גלעד

החוואי האמריקאי פיליפ גלאס, שמגדל כבשים בטקסס וצד להנאתו חיות גדולות יורה באריה והורג אותו. הלב צונח למראה בעל החיים הגדול, הקורס על ערימת ענפים בלב הסבך. עמיתיו של הצייד טופחים על כתפו ומשבחים אותו על ירייה מצוינת. הוא מתיישב לצד קורבנו, מלטף את פרוותו הזהובה של האריה ומתייפח. קשה להבין אם הוא בוכה מהתרגשות, מחמלה פתאומית, מעודף אדרנלין או מאושר. רגע לאחר מכן הוא כבר מתעשת, מושך את הענפים תחת הגופה, כדי שצילום הניצחון ייראה טוב יותר, נקי ומסודר. החושך יורד והצילומים מבזיקים בתאורה שמזכירה סרט אימה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ